Şirkətin təsdiq edilmiş normativ sənədlərinə uyğun olaraq hesabatlılığın büdcələşməsinin həyata keçirilməsi;
Büdcə inkişafı üzrə strateji, illik və aylıq planın hazırlanmasında iştirak etmək və müəyyən edilmiş bəndlərin yüksək keyfiyyətlə və vaxtında yerinə yetirilməsi;
Aylıq maliyyə hesabatının hazırlanması və büdcələşməsinin aparılması;
Büdcənin formalaşdırılması və hazırlanması prosesini təşkil edilməsi və əlaqələndirilməsi;
Növbəti il üçün əməliyyat və yardımçı büdcələrin rüblük və aylıq əsasda hazırlanması;
Dövrlər üzrə büdcənin icrası üzrə hesabatların hazırlanması, iqtisadi fəaliyyətin faktiki nəticələrinin planlaşdırılmış nəticələrdən kənara çıxmasının səbəblərinin təhlil edilməsi;
Büdcə icraatı və şirkət xərclərinə nəzarət edilməsi və xərclərin maliyyə təhlilinin aparılması;
Törəmə şirkətlər üzrə aylıq maliyyə hesabatlarının nəzərdən keçirilməsi və yekun sənədin hazırlanması;
Bütün maliyyə hesabatlarının toplanması, aylıq və illik cəm hesabatların hazırlanmasının təmin edilməsi;
Sahələr üzrə maya dəyərinin düzgün hesablanmasına və xərclərin düzgün işlənməsinə nəzarət edilməsi;
Aylıq mənfəət – zərər və pul vəsaitlərinin hərəkəti barədə aylıq planların hazırlanması və icrasının təmin edilməsi.
Ali təhsil (bakalavr və magistr): iqtisadiyyat, maliyyə-mühasibat, audit üzrə;
Müvafiq sahədə ən azı 5 illik iş stajı (onlardan 2 ilini rəhbər vəzifədə);
Beynəlxalq maliyyə hesabatları standartlarına dair praktiki biliklər (F3, F5, F7);
Azərbaycan dilini əla bilməli, İngilis dilini yaxşı, Rus dili orta səviyyədə;
Mükəmməl analitik və düşünmə bacarıqları;
MS Office bilikləri (xüsusilə Excel yüksək səviyyədə);
ERP, 1C (7.7, 8.2 və 8.3. versiyalarında mühasibatlıq uçotunu) sistemi üzrə praktiki biliklər.
NAMİZƏD BİLMƏLİDİR:
Əmr, sərəncam və digər rəhbəredici sənədləri;
Əməliyyatların rəsmiləşdirilməsi qaydalarını və uçot sahələri üzrə sənəd dövriyyəsinin təşkilini;
Maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətinin iqtisadi–təhlil metodlarını;
Sahələr üzrə maya dəyərinin düzgün hesablanması qaydalarını;
Kreditor və debitorlarla hesablaşma qaydalarını;
Pul vəsaitlərinin və əmtəə-material dəyərlərinin inventarizasiyasının keçirilmə qaydalarını;
Mühasibat uçotu haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanununu, Vergi Məcəlləsini və Mülki Məcəlləni;
BİZ TƏKLİF EDİRİK:
İş vaxtı: 09:00 – 18:00;
İş qrafiki həftənin 5 günü (şənbə/bazar istirahət);
Rəsmi əmək müqaviləsi;
Nahar fasiləsi: 13:00 – 14:00 (şirkət tərəfindən təmin edilir);
İş yeri: Yasamal rayonu;
Gənc və peşəkar işçi heyəti.
Yalnız qeyd olunmuş tələblərə cavab verən namizədlər CV- lərini hr@asgroup.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. CV-nizi göndərdikdə “mövzu” hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyt etməyiniz xahiş olunur.