Satınalma sorğularına nəzarət edilməsi, yoxlanılması və hesabtlılığının aparılması;
Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili;
Satınalma prossesinin ən əlverişli şərtlərlə həyata keçirilməsi;
Satınalma ilə bağlı hesabat, təqdimat, müqavilə və s. sənədlərin hazırlanması;
Tədarükçü şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, təkliflərin müqayisəli təhlilinin aparılması və optimal təklifin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
Etibarlı satıcı və təchizatçılar bazasının genişləndirilməsi;
Yüksək keyfiyyətli məhsulları ən uyğun qiymətə əldə etmək üçün idarəetmənin bütün üzvləri ilə sıx əməkdaşlığın təşkili.
Ali təhsil;
Sahə üzrə ən azı 3 illik iş təcrübəsi;
Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyətqurma qabiliyyəti;
Fikrin strukturlaşdırılmış qaydada izahı qabiliyyəti;
Operativlik, qərarvermə qabiliyyəti, vaxtdan düzgün istifadə bacarığı;
Yerli tikinti-inşaat bazarına yaxından bələd olmaq;
Yüksək kompüter bacarıqları (MS Word, Excel, Outlook, Internet və digərləri).
İş şəraiti:
İş rejimi: 6 günlük
Əmək haqqı: Razılaşmaya əsasən
Yalnız qeyd olunmuş tələblərə cavab verən namizədlər CV- lərini hr@asgroup.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. CV-nizi göndərdikdə “mövzu” hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyt etməyiniz xahiş olunur.