Nağd pul vəsaitinin hərəkinin planlaşdırılmasında və icrasında iştirak etmək;
Qısa müddətli kapital tələbinin müəyyənləşdirilməsində iştirak etmək;
Bank və nağd əməliyyatların həyata keçirilməsini təmin etmək;
Gündəlik mədaxil və məxaric əməliyyatlarının uçotunu aparmaq;
Rəsmi hesab qalıqlarının yoxlanılması və nəzarətdə saxlanılması;
Nağd pul vəsaitlərinin təhlükəsizlik tələblərinə uyğun saxlanılmasını təmin etmək;
Günlük, həftəlik və rüblük kassa əməliyyatları barədə hesabatlar təqdim etmək.
Sahə üzrə ən azı 2 illik iş təcrübəsi;
Nağd pul vəsaiti ilə işləmək qabiliyyəti;
Məsuliyyətlilik, detallara qarşı diqqətlilik, operativlik;
Qeyri-standar vəziyyətlərdən çıxış yolu tapmaq bacarığı;
MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;
Əla səviyyədə Azərbaycan dili biliyi;
1C proqramında yaxşı səviyyədə işləmə qabiliyyəti.
Yalnız qeyd olunmuş tələblərə cavab verən namizədlər CV- lərini hr@asgroup.az elektron ünvanına göndərə bilərlər. CV-nizi göndərdikdə “mövzu” hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyt etməyiniz xahiş olunur.